subota, 3. studenoga 2007.

Kako prepoznati hemoroide?

Nešto vas pecka i svrbi u guzi? Kod velike nužde imate neke bolove? Možda ste čak primjetili i krv u stolici? E pa dragi moji, čini mi se da imate hemoroide. Da se razumijemo, nema boljeg nego kada doktor pogleda i dijagnosticira da se doista radi o hemoroidima. Ne želim Vas plašiti, ali hemoroidi, ukoliko se ne liječe mogu biti prilično opasni, pa čak dovesti i do nekih težih bolesti. Ukoliko Vam je poznato, a možda i nije, sve konstantne upale mogu dovesti do tumora. Zato, nije to samo tako. Iako je prilično jasno da je pregled neugodan, bolje je da se odmah odlučite na to bez odlaganja. Osobno sam trpio i trpio prije nego što sam otišao kod liječnika da mi ipak da neko mišljenje. Odmah ću Vam reći: moj osobni doktor opće prakse mi je rekao: "Uzmi faktu mast i maži, trpi i nema druge". Međutim, odlučio sam se na pregled kod proktologa. Jedva naravno, ali evo Vam i jednog ohrabrenja - proktolozima je posao da gledaju u tuđe guzice i to rade svaki dan, tako da je Vama neugodnije nego njemu vjerojatno nekih 1 na x puta. On to svaki dan radi i vaša guzica nije ništa posebno naspram nekih drugih. Svaka mu čast, ne znam kako netko može uživati u tom poslu da gleda drugima u guzice. Ali OK, njegov izbor :)
Dakle, detektiranje vanjskih hemoroida je prilično lako, a onima kojima je prvi put vjerojatno neugodno. Dakle, ukratko potrebno se je naguzit i gurnut prst u guzicu i osjetom detektirat neke kvržice, uglavnom bolne na dodir. Hemoroidi su proširene vene – odnosno, krvne žile rektalnog područja koje su neuobičajeno natekle. Veličina hemoroida može biti od veličine grožđice do veličine bobe grožđa. Najčešće samo malo svrbe, ali mogu uzrokovati jake bolove i rektalna krvarenja, posebno tijekom pražnjenja crijeva. Ponekad se povećane vene protisnu kroz anus. Kada se to dogodi, može se osjetiti mekana, otečena masa kraj rektuma. na dodir je prilično glatka i bolna. E pa to bi mogli biti hemoroidi,
Vanjski hemoroidi krvare samo ako puknu, tako da je moguće i da nećete vidjeti neko krvarenje. Također jedna od današnjih mogućnosti je i da se slikate naprčeni (smiješno zvuči, pa za one koji nikada nisu imali hemoroide nadam se da će jednom imat pa da upravo to moraju napravit). Dakle blic i udri pa ćete vidjet kako to izgleda. Naravno, moguće je isto izvesti i sa kozmetičkim ogledalcem. Pa ako baš želite vidjeti kako to izgleda, evo otprilike ovako:
Uskoro o načinima liječenja, prevenciji, uzrocima...


4 komentara:

Zavodjenjers kaže...

[url]http://www.hemoroidi.rs[/url]
Hemoroidi.rs, hemoroidi, suljevi, Kako da bezbolno i jednostavno izlecite hemoroide. Garantovan bezbolan nacin lecenja hemoroida i suljeva.

Psiholog kaže...

http://operacija-hemoroida.blogspot.com/

Unknown kaže...

Postoji li način kako izbjeći uopće pojavu hemoroida, tipa da se kvalitetnije hranimo

Unknown kaže...

Imam 17 god i ima san hemoroide svrbilo me i bolilo nisan isa se ljeciti nego ssn tripija i proslo me ne boli i ne cese i sad mi je cmar oteknut i iman kvrzicu