četvrtak, 1. studenoga 2007.

Zašto blog o hemoroidima?

Prije svega imam i sam problema sa hemoroidima. Isprva nisam znao što je, ali kasnije mi je proktolog dijagnosticirao. Dugo nisam želio ići na pregled pošto sam znao što je jer mi je to već u obitelji. No, možda treći put kada su "vragovi" izrasli to je bila gotovo nepodnošljiva bol. Ležao sam tjedan dana i isto toliko kopao po Internetu u nadi da ću naći spasonosni lijek, neki čarobni napitak radi kojeg će mi hemoroidi nestati za pola minute. Naravno, tako nešto nisam našao... Ali, primjetio sam da veliki broj ljudi pati od toga. Na početku bilo mi je vrlo neugodno pričati o tome jer, ipak se radi o mojoj guzici. I to doslovno :). Ali u jednom razgovoru bila je neka sprdancija na temu hemoroida dok jedan od učesnika razgovora nije rekao: dečki moji, da imate hemoroide, ne bi se tako ismijavali tome. Na kraju je ispalo da od 7 sugovornika samo jedan ne pati od problema sa hemoroidima.

Svaki puta kada dobijem hemoroide tražim po Internetu, možda se nešto novo pojavilo. Međutim -nije. Ali, medicina je otišla korak naprijed u mom problemu, a o tome želim i pisati. Znam kako je kada se namještate u stolici tražeći bezpolni položaj i tragate po Internetu za nekom dušom koja zna kako vam je... I kako ste sretni kada naiđete na forum na kojem se piše o hemoroidima i gdje ljudi razmjenjuju informacije o tome. A sada zamislite tu slobodu, kada shvatite da nevjerojatno puno ljudi ima problema sa tim, pa možete uživo raspravljati o kremama, napitcima, tabletama, zahvatima...

Upravo zato sam odlučio početi pisati blog o hemoroidima. Pokušati ću što zornije prenijeti svoja iskustva, kao i saznanja koja sam prikupio tijekom godina borbe sa tim čvorovima, vragovima i kako ih sve već zovu. I zapamtite: kada pogledate oko sebe u kafiću, barem 30% ljudi pati od hemoroida. Welcome to the club!

1 komentar:

zeemannachtman kaže...

Spriters & Spriters - TITanium-Arts
This will help you to remember titanium quartz crystal that a golden spruce is the titanium nail cornerstone of the In the titanium quartz garden of our home titanium ring for men garden, we make a small hole titanium hair trimmer in our garden and start growing